Isi Form

Name:
Email Address:
Phone Number
Address
How Can I Help You ? Skin Problem [Jerawat,pores,etc]
Lose Weight
Gain Weight
Improve Health
Balanced Diet
Healthy Breakfast
Business Oppurtunity
Earn Extra Income with Herbalife

Click here to create your own form.

Wednesday 14 December 2011

ALLAH =) Please ease along my journey in HERBALIFE!! Amin3x

بِسْمِ اللهِ الرحمن الرَّحيم
اللهُمَّ صلِّ على سيدنا محمد وعلى آلِ سيدنا محمد

Alhamdulillah3x

Ya Allah, aku berdoa' padaMU, "Janganlah KAU biarkan aku berserah diri pada diriku sendiri walau sekelip mata, kerana sungguh aku seorang yang sangat2 lemah, aku tidak mengetahui apa yang terbaik buatku, sungguh KAU lah Maha Pemberi yang Terbaik". Amin3x

Dalam Herbalife, aku di "train" jadi orang yang positif, berlapang dada, ceria. Sebabnya nak berjaya memang kena macam 2, hehee =) Xcaya buat research!!

Masa aku g STS buat pertama kali ak jd distributor, ak "seronok sgt2" tengok orang yang ceria.. Bila mereka talk, mereka b'semangat sgt dalam perkara yang mereka sampaikan, actually mereka ni [sesetgh jela] asalnya cam aku gak, hadapi masalah *bla...bla..bla..* [ALLAH je tahu]. Tetapi, finally, mereka ni jadi orang yang berjaya!! Allah can make everything impossible to possible!! Ouh, like magic.

Actually, aku sebenarnya nak nyatakan "My dreams in 2012" . Allah, hopefully, ease me!!

رَبَّ يّسِّرْ وَلا تُعَسِّرْ

  1. Of Course, Surely, Aku nak IMPROVE hubungan aku dengan ALLAH!!! Belajar.. belajar gak.. Business, business gak.. Enjoy, enjoy gak.. Tapi, JANGAN BIARKAN hari2 yang kita lalui, TANPA SEBARANG AMALAN KEBAIKAN YANG IKHLAS untuk dibawa ke Akhirat!! Take note!! Penting Fatin!! Ini jugakla, yang membantu untuk kita berjaya dunia & akhirat.

 2. Niat aku masa amik keputusan nak join Herbalife ni sebabnya nak bantu ibuayh!! Nak bantu family.. Aku nak sangat2 bawak semua family aku g buat umrah@haji, InsyaAllah!! Allah Permudahkan!! Moga2, sebelum aku mati, diberikan peluang untuk aku bawak mereka.. Amin3x Ya Allah!! Ntahla, tiap kali fikir ibuayh, PASTI aku sedih =(  Aku ni asik susah'n dorg je.. Asik mintak duit je.. Then, I've decided it !! Ya Allah, berkati, redhai setiap keputusan yang aku ambil, moga ada kebaikannya dari sisiMU, Amin3x =)


3. Aku nak habiskan belajar dengan jayanya!! :-)  Belajar ni kadang2 penat.. Tapi dalam kepenatan itu, ada hari2 yang dilalui membuatkan kita seronok, sedih, kuat, bersemangat, etc lah.. Isu ISMP yang muncul ni, membuatkan aku kuat nak join Herbalife!! Mungkin rezeki aku kat Herbalife?? Sapa tahu?? Aku berdoa yang baik untuk diriku, agamaku, masa depanku padaNya. DIA lebih tahu. Aku ni syok plan je. Xpa, kita memang perlu bersangka baik!! Aku berpegang dengan potongan hadis qudsi ni.

أَنا عِنْدَ ظَنِّي عبدي بي


I luv UTM la!! =)
  
4. InsyaAllah, Of Course ak nak ke next level, SUPERVISOR!! Ya, memang senang je cakap nak ke next level kn, tapi Xsusah, hee (gumbirakn ati jp). Yela, mana tak nya, student cm ak ni, duit mmg cukup2 utk keperluan (padahal kdg2 byk je bnd2 Xb'faedh ak beli, lempang laju2 pp ko faten!!), nk kene completekn 4000vp (banyak 2 -_-), wakakakaka... Mesti ad yg Xfaham, kn?? Join HBL dulu, nanti faham (promote2!) Bole2... Kalau org lain bole, knp ko tak???... For Things to CHANGE, you have TO CHANGE!! Ok??..




5. Ak nak kahwin! (Boleh x, ayah?? Hehee -_-'). IbuAyah ckp, kene habiskan blaja dulu, cmne ni? Tapi nk kahwin awal =) Padahal tak tau pun nak kahwin dgn sape?? Wakaka.. Nak grade lg 1thn,InsyaALLAH (lamenye). Ha!! Ni la penyakit distributors HBL, t'utamanya Gen-H, cm aku la. So sapa2 nak kahwin awal,bole join HBL (promote lg!).


 

Ok la, Salam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...